Princeton - Grand Forks

6 juni 2012 - Grand Forks, Canada

Hallo allemaal,

We hebben vandaag een lange reisdag gehad.

We zijn vanochtend al op tijd vanuit Princeton vertrokken met erg slecht weer en volgens de weerberichten werd het die dag ook niet echt beter.

We hebben een stop gehad in Keremeos wat bekent staat om zijn fruit en inderdaad wat een fruitbomen.

Daarna doorgereden naar Penticton waar we bij de Wal-mart even naar binnen zijn gegaan. Bij de mc donalds even een cola met een muffin genutigd. Wij haalden daar de gemiddelde leeftijd goed naar benden. Het was een meetingpoint van de ouderen.

In Kelowna naar 2 wijn winkels geweest. Erg leuk en ja hoor het is droog......

Door de zware regenval hier moeten we onze route aanpassen en gaan we nu vanuit Kelowna via Beaverdell etc rijden richting Banff.

Onderweg naar Grand Forks hebben we in de bergen sneeuw gehad. Jaja niet te geloven sneeuw in juni. Gelukkig was het maar een klein stukje en knapte het weer gelukkig weer op.

Het ziet er nu naar uit dat we onze alternatieve gewoon kunnen rijden.

Tot schrijfs.

groetjes Nathalie en Brenda

1. Paps en Mams:
    7 juni 2012
    Zo maak je nog eens wat mee tis toch weer even wat anders dan lekker in het zonnetje liggen. Nou meiden veel plezier wat moesten jullie nou in een wijnwinkel jullie drinken niet eens! Veel plezier hoor!
    Rietje
  2. Josi:
    Hi you two,
    From our weather forecast it seems you are heading for dryer and more sunny weather. Let's hope so. You both are amazing for just picking other routes and making the best of the weather. Nothing anyone can do about that. xxjosi
  3. Sabine:
    Hey meiden,
    Wat een leuke verhalen. Volgens mij genieten jullie enorm. Wel een beetje jammer van het weer. Maar ook wel weer grappig van die sneeuw. Erg leuk ook die foto's die jullie plaatsen. Nou erg veel plezier morgen! Vergeet je niet een foto te maken van het plaatsnamenbordje "Jasper"?
    XX