Laatste avondmaal....in Vancouver dan

23 juni 2012 - Vancouver, Canada

Hallo iedereen,

Hier zijn we dan voor de laatste keer vanuit Vancouver. We hebben onze koffers gepakt alleen laatste dingen moeten er nog in en dan kunnen we op weg naar huis. Het einde van een fantastische vakantie waarin we veel beleefd hebben, onze rondreis hebben moeten aanpassen, bijna alle weersoorten hebben gehad en veel foto's hebben gemaakt.

Gelukkig hebben we een blog geschreven zodat we bij thuiskomst het allemaal nog is kunnen nalezen en de foto's kunnen bekijken. Want ondanks dat de grizlybear en blackbear echt nog wel op onze netvliezen staan het blijft ongelofelijk dat we die hebben kunnen zien. Mijn nicht Jessica (de fotografe) had er in de dezelfde week alleen in Montana (usa) ook voor eerst eentje gezien en dan blijft het woonderbaarlijk dat twee hollandse meiden op avontuur zeggen laten we deze weg nemen en dan de geweldige beesten tegenkomen. En dit is nog maar zo'n klein stukje van de belevenissen.

Maar morgen vertrekken we weer naar Nederland. Home sweet home. Waar het EK alweer voorbij is en de zon hopenlijk nu echt zal gaan schijnen.

Gelukkig bij thuiskomst nog extra dagje om bij te komen en dan weer aan het werk. Geld verdienen om de vakantie te compenseren. Maar wat is het leuk geweest.

Het was voor mij (nath) ook zo leuk om de familie weer te zien en te kletsen. Sverre die altijd maar druk bezig is, Josi die de benen uit d'r lijf loopt, Sarah die lichtelijk prettig gestoord is en echt een keer naar Nederland moet komen, Krista waarvan ik hoop dat ze snel van de pijn af is aan d'r enkel (know what it feels like the pain) en Jessica die we langs zagen schuiven tussen het fotograferen door. Maar wie ik ook zeker ga missen zijn de schatjes buddy en chinook (mijn schatje).

Thanx family for having us. It was a joy.

Nou mensen nog eenmaal vanaf de andere kant van de wereld tot... Maandag want dan zijn we weer terug en kunnen we onze papa, mama, doggies etc weerr een kus en knuffel geven.

Nathalie en Brenda

1. Ton:
    24 juni 2012
    Dames,
    Jullie hebben wel genoten. Wat een verhalen en wat gaat de tijd toch snel voorbij.
    Gr. Ton
  2. Ria van Doorn:
    24 juni 2012
    Fijn dat jullie het zo geweldig gehad hebben ! Veilige vlucht naar huis.
    Bren tot snel !